måndag 3 november 2008

Skön Måndag - mjukstart på veckan

Jaha så var det måndag igen, pust......måste aktivera mej med något. Tog bilen och åkte till Markaryd gick och skrotade på kvantum, halleluja Estrella har infört salt och vinegar chips igen, min "favvo" köpte en påse och tidningen Traktor power Hem och ryggläge i soffan, sen var det bara att äta och njuta av alla fina reportage om stora tracktorer. Det är något magiskt med stora maskiner dom är roliga att titta på men när det kommer till att köra dom, ahhhh det är bättre än sex eller åtminstonde lika bra. Så har ni mölighet att göra det så tveka inte (köra traktor alltså).

2 kommentarer:

Mita sa...

Verkar vara mysigt tänk om Jag hade kunnat göra detta, gud va skönt. Hoppas chipsen smakar.

Namn: Eva sa...

Måste bara gratulera till den fina bloggen ... kul att se att du kommit igång!!!

Detta är jättekonstigt det här med chipsen!!! Jag köpte en påse på Förmedlingscentralen till min dotter som bara älskar dessa chips. Hon har letat som besatt efter dem! Nu tänkte jag överraska henne!

Må så gott!